Duurzaam. Sociaal. Betrokken.

Duurzaam.

Met oog voor de toekomst.

Tijdloos ontwerp op basis van doordachte strategieën, gebouwd om jaren mee vooruit te kunnen. Een merk dat impact maakt op je publiek maar niet op het klimaat. Tijd om grote stappen te maken met een kleine afdruk.

Sociaal.

Jij bent geen robot.

Wij zijn geen machines en jouw doelgroep is geen anonieme statistiek. Een merk is meer dan data en zoekmachines. Pas wanneer een merk raakt kunnen mensen zich aan je binden. Enkel na oprechte connectie volgt conversie.

Betrokken.

Tot de macht drie.

Korte lijnen, persoonlijk contact. Bij Tijgerbrood heb jij de volle aandacht van het hele team. Onze lead developer zet ook de koffie en onze designer stofzuigt iedere woensdag. We dompelen ons onder in jouw markt om er als experts uit te komen.

Goed werk

  • is onderscheidend.

  • is toegankelijk.

  • verbindt.

  • kost tijd.

  • gaat om details.

Persoonlijk betrokken

We kunnen ons als klein team volledig concentreren op jouw project. Werk voor jou voelt als voor ons. Soms zeggen we ja, soms nee, maar we staan altijd aan jouw kant.

Gijs Martens ploft gemakkelijk een praatje en schudt de ideeën zo uit zijn mouw. Maar zo lief als hij is hakt hij genadeloos knopen door als het gaat om designkeuzes. Altijd balancerend tussen fraai en functioneel.

Joep de Bruijn moet na het zien van te drukke ontwerpen en onoverzichtelijke interfaces even gaan liggen. Noem hem lui of efficiënt; als een handeling meer moeite kost dan strikt noodzakelijk gaat hij steigeren.

Tim Hereijgers is de relatief oude rot van Tijgerbrood en weet dus nog wat écht hard werken is. Komt steevast als laatste binnen maar compenseert dit door ook iets eerder weg te gaan.

  • Gijs on a horse
  • Joep on a horse
  • Tim on a horse